Preces atgriešanas un apmaiņas nosacījumi

Weekend Eesti OY patur tiesības anulēt Klienta pasūtījumu gadījumā, ja 5 dienu laikā netiek saņemta maksa par preci pilnā apmērā Weekend Eesti OY norēķinu kontā.

Ja prece Klientam neder vai neatbilst viņa prasībām, Klientam ir tiesības atgriezt vai nomainīt preci pret citu izmēru vai modeli 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Lai atgrieztu vai nomainītu preci, ir jāaizpilda atgriešanas veidlapa, kas tiek pievienota sūtījumam, un nosūtīt sūtījumu, izmantojot Omniva pakomātu vai Venipak kurjeru servisa pakalpojumu. 

Jaunums! Vienlaicīga preces apmaiņa ar kurjera starpniecību

Ja iegādātās preces izmērs ir izrādījies neprecīzs, vai ir vēlēšanās mainīt to pret citu modeli, piedāvājam vienlaicīgu preces apmaiņu ar Venipak kurjera starpniecību. Lai apmaiņa noritētu iespējami ātri, lūdzam zvanīt uz mūsu klientu servisa tālruni 64790947, vai rakstīt vēstuli uz e-pasta adresi info@weekendshoes.lv un informēt Pārdevēju par apmaiņai izvēlēto preci. 

Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota (valkāta), tai jābūt ar visām etiķetēm un oriģinālā iepakojumā. Precei jābūt iepakotai tā, lai tā netiktu bojāta. Apavu kastei jābūt iepakotai plastmasas maisiņā, gadījumā, ja oriģinālais Weekend maisiņš nav saglabāts, lūdzam izmantot jebkuru citu piemērotu plastmasas maisiņu.

Ievēro! Uz apavu kastes, kura nav iepakota plastmasas maisiņā, atgriešanas adresi līmēt nedrīkst!

Pasūtīto preci var atgriezt 14 dienu laikā bezmaksas, izmantojot Omniva pakomāta terminālus vai Venipak kurjeru servisu, skatoties ar kuru no mūsu piedāvātajiem preces piegādes veidiem Jūs izvēlējāties saņemt pasūtījumu: 

  • Atgriežot pasūtījumu ar Omniva pakomāta starpniecību, izmantojiet kodu, kurš tika Jums nosūtīts īsziņā no Omniva par sūtījuma piegādi pakomātā.
  • Atgriežot pasūtījumu ar Venipak kurjeru starpniecību, lūdzam zvanīt Venipak klientu servisam pa tālruni +371 66016601 un pieteikt, ka vēlaties atgriezt preci Weekend Eesti.

Sūtījumi, kas tiek atgriezti, izmantojot Omniva pakomātus un Venipak kurjeru, Pārdevējam tiek piegādāti 2 reizes nedēļā, tāpēc sūtījumu atgriešana un apmaiņa aizņems 3-4 darba dienas. 

Sūtījuma apstrāde un preces apmaiņa var aizņemt līdz 7 darba dienas, skaitot no tā nonākšanas mūsu noliktavā.

Pirmā preces apmaiņa, izmantojot Omniva pakomātus un Venipak kurjera pakalpojumu, klientiem ir bez maksas. Sākot ar otro apmaiņu, sūtīšanas izmaksas sedz klients.

Nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta uz klienta norādīto bankas kontu pie pirmās iespējas, taču ne vēlāk kā 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas Weekend Eesti OY noliktavā. Pārdevējs neatgriež naudu par piegādes izmaksām.

Kārtība, kādā tiek pieteiktas pretenzijas un atgrieztas preces, kas neatbilst Klienta prasībām

Saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likumu, Klientam ir tiesības iesniegt pretenziju 2 gadu laikā kopš preces saņemšanas. Defekts, kas radies pirmajos sešos mēnešos, var tikt uzskatīts par ražošanas defektu, defekta raksturu nosaka pārdevējs.

Ja defektam piemīt tehnoloģisks raksturs, tad Klientam ir tiesības pieprasīt preces remontu, ja veikt remontu nav iespējams vai tas ir neefektīvs, tad Klientam ir tiesības pieprasīt preci samainīt vai atgriezt par preci samaksāto summu.

Gadījumā, ja precei ir kādi defekti, Klientam 2 mēnešu laikā jānosūta prece uz klientu apkalpošanas centru ar Venipak kurjera starpniecību, zvanot pa tālruni +371 66016601 un piesakot izsaukumu ar vēlmi atgriezt preci Weekend Eesti. Sūtījumam klāt jāpieliek rakstisks iesniegumu ar šādiem datiem:

  • Klienta vārds, uzvārds un kontaktinformācija;

  • Pretenzijas pieteikšanas datums;

  • Defekta apraksts;

  • Pieteiktās prasības uzņēmumam Weekend Eesti;

  • Pirkumu apliecinošs dokuments (ja iespējams, pielikt rēķina kopiju).

NB! Ar defektu atgrieztajai precei ir jābūt notīrītai!

Minētais iesniegums jānosūta ne vēlāk kā divu mēnešu laikā kopš defekta atklāšanas. Gadījumā, ja netiek ievērots iepriekš minētais termiņš (nepamatota kavēšanās), Klients zaudē tiesības uz bezmaksas remontu vai detaļu nomaiņu.

Gadījumā, ja pieprasījums attiecībā uz bojāto preci tiek apstiprināts, Klientam tiek atmaksāti pasta izdevumi saprātīgā apmērā preces atgriešanas laikā.

Weekendshoes interneta veikals nav atbildīgs par:

  • Preces bojājumiem, kas radušies klienta vainas dēļ vai nepareizas kopšanas rezultātā;

  • Par defektiem, kas radušies nepareizas preces izmantošanas rezultātā;

  • Par dabisku fizisku nolietojumu, kas radies preces lietošanas laikā.

 

Atgriezies uz sākumlapu>>