Šī vietne izmanto sīkdatnes. Turpinot izmantot šo vietni, jūs piekrītat mūsu sīkdatnēm un lietošanas noteikumiem.
Preces atgriešanas un apmaiņas nosacījumi
Preču apmaiņa un atgriešana
Ja preces, kas iegādātas e-veikalā, nav piemērotas vai neatbilst Klienta cerībām, Klientam ir tiesības 100 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas tās atgriezt vai apmainīt pret citu izmēru vai citu modeli.
"Noteikumi par distances līgumu" 19.2. nosaka, ka: "patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā. Ja tiek iegādāta prece, no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi preci valdījumā." Saskaņā ar PTAL 12. panta piektajai daļai: patērētājs nosūta preci atpakaļ pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam vai nodod to pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam vai viņa pilnvarotajai personai bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja prece nosūtīta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Bezmaksas atgriešana ar Omniva tiek nodrošināta tikai 14 dienu laikā no brīža, kad prece ir ievietota pakomātā.
Lai atgrieztu preces, jāiesniedz pieteikums par atteikšanos no pārdošanas līguma. Lai to izdarītu, jums jāaizpilda atgriešanas veidlapa, kas pievienota pasūtījumam (forma pieejama šeit). Pēc vēlēšanās preces, ar aizpildītu atgriešanas veidlapu, var nodot Weekend veikalā vai nosūtīt uz Niine 4a, Rakvere, 44313 (Turutare Omniva pakomāts, saņēmēja tālr. Nr. 58508083). Atgriezt sūtījumu var ar Venipak kurjerdienesta starpniecību. Sūtījums ir obligāti jāiepako tieši tādā pašā veidā kādā bija saņemts, uz paša sūtījuma nekas virsū nav jāraksta tikai atbilstoši jāiepako un jānosūta ar Omnivas vai kurjera starpniecību.
Bezmaksas atgriešana ar Omnivu 14 dienu laikā. Atgriešana ar Venipak maksā 3,99€
Atteikuma tiesības neattiecas, ja pircējs ir juridiska persona.
Ja klients ir saņēmis preci ar Omniva pakomātā vai Venipak kurjera starpniecību, tad preci ir iespējams atgriezt vai apmainīt arī TC Sāga un TC Rīga Plaza WeekendShoes veikalā.
Ja klients ir saņēmis preci TC Sāga vai TC Rīga Plaza WeekendShoes veikalā, tad apmaiņu ar Omniva vai Venipak kurjera starpniecību veikt nav iespējams. TC Sāga vai TC Rīga Plaza WeekendShoes saņemtās preces var atgriezt vai apmainīt tikai fiziskajos veikalos.
Vienlaicīga preces apmaiņa ar kurjera starpniecību
Ja iegādātās preces izmērs ir izrādījies neprecīzs, vai ir vēlēšanās mainīt to pret citu modeli, piedāvājam vienlaicīgu preces apmaiņu ar Venipak kurjera starpniecību. Lai apmaiņa noritētu iespējami ātri, lūdzam rakstīt vēstuli uz e-pasta adresi [email protected] un informēt Pārdevēju par apmaiņai izvēlēto preci. Preces apmaiņa ar kurjera starpniecību var aizņemt 1-3 darba dienas.
Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota (valkāta), tai jābūt ar visām etiķetēm un oriģinālā iepakojumā. Precei jābūt iepakotai tā, lai tā netiktu bojāta. Apavu kastei jābūt iepakotai plastmasas maisiņā, gadījumā, ja oriģinālais Weekend maisiņš nav saglabāts, lūdzam izmantot jebkuru citu piemērotu plastmasas maisiņu.
Ievēro! Apavu kasti, kas nav iepakota plastmasas maisiņā nodot atgriešanai nedrīkst!
Sūtījuma atgriešana
Pasūtīto preci var atgriezt 14 dienu laikā bezmaksas, izmantojot Omniva pakomāta terminālus. Izmantojot Venipak kurjeru servisu maksa būs 3,99€, skatoties ar kuru no mūsu piedāvātajiem preces piegādes veidiem Jūs izvēlējāties saņemt pasūtījumu:
- Atgriežot pasūtījumu ar Omniva pakomāta starpniecību, izmantojiet kodu, kurš tika Jums nosūtīts īsziņā no Omniva par sūtījuma piegādi pakomātā. Sūtījumus ar Omniva pakomātu var atgriezt tikai, ja sūtījums bija sākotnēji saņemts ar Omniva pakomāta starpniecību.
- Atgriežot pasūtījumu ar Venipak kurjeru starpniecību, lūdzam zvanīt Venipak klientu servisam pa tālruni +371 66016601 un pieteikt, ka vēlaties atgriezt preci Weekend Eesti. Atgriezt ar Venipak kurjeru var tikai tad, ja pasūtījums sākotnēji tika saņemts ar Venipak kurjera starpniecību.
Sūtījumi, kas tiek atgriezti, izmantojot Omniva pakomātus un Venipak kurjeru, Pārdevējam tiek piegādāti 2 reizes nedēļā, tāpēc sūtījumu atgriešana un apmaiņa aizņems 3-4 darba dienas.
Sūtījuma apstrāde un preces apmaiņa var aizņemt līdz 7 darba dienām, skaitot no tā nonākšanas mūsu noliktavā.
Lai izmantotu 100 dienu preces atgriešanas tiesības, pasūtītās preces nedrīkst būt izmantotas citādi, kā tas ir nepieciešams, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un darbību tādā veidā, kā parasti Klientam būtu atļauts to darīt fiziskā veikalā.
Gadījumos, ja tiek konstatēts, ka Klients ir izmantojis preces mērķiem, kas nav nepieciešami preču rakstura, īpašību un darbības noteikšanai vai ir precei ir lietošanas vai nodiluma pazīmes, Interneta veikalam ir tiesības samazināt atgriežamo maksu atbilstoši preces vērtības samazināšanai. Atgriežamajām precēm jābūt nelietotām, ar etiķetēm un oriģinālajā iepakojumā, apavu kastē, iesaiņotā plastmasas iepakojumā utt.
Pirmā preces apmaiņa, izmantojot Omniva pakomātus, klientiem ir bez maksas. Sākot ar otro apmaiņu, sūtīšanas izmaksas sedz klients.
Interneta veikals apstiprina atteikuma pieteikuma saņemšanu Klientam nosūtot e-pastu.
Saņemot atdotās preces Interneta veikalā, Interneta veikals pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc atteikuma pieteikuma saņemšanas, atgriež Klientam visas maksas, kas no pircēja saņemtas uz līguma pamata (izņemot piegādi izmaksas). Interneta veikals var atteikties atmaksāt naudu līdz brīdim, kad prece, kas ir līguma priekšmets, ir atgriezta vai Klientam ir jāsniedz pierādījums, ka viņš ir nodevis preces loģistikas uzņēmumam iepriekš minētajā laika posmā.
Visi maksājumi tiek veikti uz Klienta norēķinu kontu, kurš tiek norādīts atgriešanas veidlapā.
Interneta veikalam ir tiesības atteikties no preču pārdošanas vai pieprasīt preču atgriešanu situācijā, kad tehniskas kļūdas dēļ Interneta veikalā piedāvātās preces cena ir mainījusies/ir mainīta nepamatoti lēti, salīdzinot ar attiecīgās preces tirgus cenu, un nav skaidras informācijas, ka tā ir īpaša atlaides cena konkrētajai precei. Interneta veikalam ir tiesības atteikties no šāda darījuma, tiklīdz tas uzzina par cenas kļūdu, iesniedzot Klientam atbilstošu rakstisku iesniegumu.
Nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta uz klienta norādīto bankas kontu pie pirmās iespējas, taču ne vēlāk kā 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas Weekend Eesti OY noliktavā. Pārdevējs neatgriež naudu par piegādes izmaksām.
Visi maksājumi tiek veikti uz Klienta norēķinu kontu, kurš tiek norādīts atgriešanas veidlapā.
Interneta veikals apstiprina atteikuma pieteikuma saņemšanu Klientam nosūtot e-pastu.
Saņemot atdotās preces Interneta veikalā, Interneta veikals pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc atteikuma pieteikuma saņemšanas, atgriež Klientam visas maksas, kas no pircēja saņemtas uz līguma pamata (izņemot piegādi izmaksas). Interneta veikals var atteikties atmaksāt naudu līdz brīdim, kad prece, kas ir līguma priekšmets, ir atgriezta vai Klientam ir jāsniedz pierādījums, ka viņš ir nodevis preces loģistikas uzņēmumam iepriekš minētajā laika posmā.
Visi maksājumi tiek veikti uz Klienta norēķinu kontu, kurš tiek norādīts atgriešanas veidlapā.
Interneta veikalam ir tiesības atteikties no preču pārdošanas vai pieprasīt preču atgriešanu situācijā, kad tehniskas kļūdas dēļ Interneta veikalā piedāvātās preces cena ir mainījusies/ir mainīta nepamatoti lēti, salīdzinot ar attiecīgās preces tirgus cenu, un nav skaidras informācijas, ka tā ir īpaša atlaides cena konkrētajai precei. Interneta veikalam ir tiesības atteikties no šāda darījuma, tiklīdz tas uzzina par cenas kļūdu, iesniedzot Klientam atbilstošu rakstisku iesniegumu
Kārtība, kādā tiek pieteiktas pretenzijas un atgrieztas preces, kas neatbilst Klienta prasībām
Saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likumu, Klientam ir tiesības iesniegt pretenziju 2 gadu laikā kopš preces saņemšanas. Defekts, kas radies pirmajos sešos mēnešos, var tikt uzskatīts par ražošanas defektu, defekta raksturu nosaka pārdevējs.
Ja defektam piemīt tehnoloģisks raksturs, tad Klientam ir tiesības pieprasīt preces remontu vai apmaiņu. Par piemērotāko variantu abas puses vienojas savā starpā, bet parasti pakalpojumu sniedzējs pats lemj vai defektīvā prece tiks labota vai mainīta.
Gadījumā, ja precei ir kādi defekti, Klientam 2 mēnešu laikā jānosūta prece uz klientu apkalpošanas centru - Niine 4A, Rakvere, Igaunija 44313. Ērtāk un lētāk izmantot Omniva pakomātu, izvēloties saņēmēju Rakvere Turetare pakomātu, telefona numurs 58 508 083. Sūtījumam klāt jāpieliek rakstisks iesniegums ar šādiem datiem:
-
Klienta vārds, uzvārds un kontaktinformācija;
-
Pretenzijas pieteikšanas datums;
-
Defekta apraksts;
-
Pieteiktās prasības uzņēmumam Weekend Eesti;
-
Pirkumu apliecinošs dokuments (ja iespējams, pielikt rēķina kopiju).
Pieteikumu var iesniegt uz parasta papīra vai izdrukāt uz prasības pieteikuma, kas atrodams šeit> Prasības pieteikums
Interneta veikals 15 dienu laikā atbild uz patērētāja iesniegto sūdzību rakstveidā.
NB! Ar defektu atgrieztajai precei ir jābūt notīrītai!
Minētais iesniegums jānosūta ne vēlāk kā divu mēnešu laikā kopš defekta atklāšanas. Gadījumā, ja netiek ievērots iepriekš minētais termiņš (nepamatota kavēšanās), Klients zaudē tiesības uz bezmaksas remontu vai detaļu nomaiņu.
Gadījumā, ja pieprasījums attiecībā uz bojāto preci tiek apstiprināts, Klientam tiek atmaksāti pasta izdevumi saprātīgā apmērā preces atgriešanas laikā.
Weekendshoes interneta veikals nav atbildīgs par:
-
Preces bojājumiem, kas radušies klienta vainas dēļ vai nepareizas kopšanas rezultātā;
-
Par defektiem, kas radušies nepareizas preces izmantošanas rezultātā;
-
Par dabisku fizisku nolietojumu, kas radies preces lietošanas laikā.
Līguma noteikumus var lejuplādēt šeit.
Login and Registration Form