Piegāde

Pēc Līguma noslēgšanas, tiek pieņemts, ka Klients piekrīt pārdošanas noteikumiem, un samaksa par preci tiek saņemta 100% apmērā Weekend Eesti OY norēķinu kontā. Prece tiek piegādāta Klientam uz pasūtījuma noformēšanas laikā norādīto adresi.

Ir iespējams izvēlēties 2 preces piegādes veidus:

  • Venipak kurjeru servisa pakalpojumi – 2,99 ;

  • Pasta jeb pakomātu termināli Omniva - 2,99 €;

Izvēloties preces saņemšanu ar kurjeru, iespējama rēķina apmaksa arī skaidrā naudā - maksā precīzu summu Venipak kurjeram, saņemot preci. Pēcapmaksu var izvēlēties arī, noformējot preces piegādi uz Omniva pakomātu, kurā preces saņemšanas brīdī ir jānorēķinās ar bankas karti.

Pasūtījumiem, kas pārsniedz 59€, bezmaksas piegāde!

Pasūtītā prece tiek sagatavota 24h laikā pēc naudas saņemšanas Weekend Eesti OY norēķinu kontā.

Sūtījumi tiek nosūtīti no pirmdienas līdz piektdienai plkst. 15:00-19:00.

Preces piegāde notiek atbilstoši pasūtījuma noformēšanas laikā izvēlētajam piegādes veidam:

  • Venipak kurjers – 2-3 darba dienu laikā (kurjeru darba laiks no plkst. 9.00 līdz 17.00, no pirmdienas līdz piektdienai);

  • Izmantojot Omniva – 2-3 dienu laikā (piegāde notiek arī sestdienās)

Saņemot preci ar pasta terminālu Omniva pakomātu starpniecību, īsziņā saņemtais kods jāievada termināļa sensora ekrānā, to izdarot, skapīša durvis atvērsies, un sūtījumu varēs izņemt. Sūtījumi pakomātā glabājas 7 dienas no īsziņas saņemšanas brīža Jūsu telefonā. Ja 7 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.

Saņemot preci ar Venipak kurjeru servisa starpniecību , piegādes dienā saņemsiet īsziņu uz pasūtījumā norādīto tālruņa numuru. Ja 3 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.

Ievēro! Izvēloties maksāt kurjeram skaidrā naudā pie preces saņemšanas, lūdzam sagatavot precīzu naudas summu!

Ja pasūtījuma veicējs norāda trešo personu kā preces saņēmēju (piemēram, dāvanas saņēmējs), šī trešā persona pārņem saņēmēja tiesības un atbildību par pasūtījuma bojājumiem un/vai nozaudēšanu pēc preces saņemšanas no kurjera. Apavu veikals nevar anulēt pasūtījumu pēc tam, kad Klients to ir saņēmis (tas nozīmē, ka preces atgriešanas gadījumā 14 dienu laikā pēc saņemšanas, pasta izdevumi netiek kompensēti).

 

Atgriezies uz sākumlapu >>