Piegāde

Veicot pasūtījumu mūsu mājaslapā, tie var tikt sadalīti vairākos sūtījumos. Informācija par paredzēto sūtījumu skaitu atrodama rēķina augšējā daļā labajā pusē. Ja sūtījumi tiek sadalīti un saņemšana paredzēta ar Omniva pakomātu, tad apmaksa notiek par katru preci atsevišķi, to izņemot no Omnivas. Saņemot ar kurjera starpniecību apmaksa tiek veikta par katru sūtījumu, atseviši kurjeram, ar karti. Neskatoties uz to, ka tiek atvesta tikai viena no daļām, nākamās daļas tiek pievestas klāt vēlāk. Šāds sūtījumu sadalīšanas mehānisms saistīts ar mūsu loģistiku. 

Prece tiek piegādāta Klientam uz pasūtījuma noformēšanas laikā norādīto adresi.

Ir iespējams izvēlēties 2 preces piegādes veidus:

  • Venipak kurjeru servisa pakalpojumi – 2,99 €;

  • Pasta jeb pakomātu termināli Omniva - 2,99 €;

Izvēloties preces saņemšanu ar kurjeru, rēķina apmaksa iespējama tikai ar karti Venipak kurjeram, saņemot preci. Pēcapmaksu var izvēlēties arī, noformējot preces piegādi uz Omniva pakomātu, kurā preces saņemšanas brīdī ir jānorēķinās ar bankas karti.

Pasūtījumiem virs 49€ bezmaksas piegāde.

Sūtījumi tiek nosūtīti no pirmdienas līdz piektdienai plkst. 15:00-19:00.

Preces piegāde notiek atbilstoši pasūtījuma noformēšanas laikā izvēlētajam piegādes veidam:

  • Venipak kurjers – 2-3 darba dienu laikā (kurjeru darba laiks no plkst. 9.00 līdz 17.00, no pirmdienas līdz piektdienai);

  • Izmantojot Omniva – 2-3 darba dienu laikā (piegāde notiek arī sestdienās)

Saņemot preci ar pasta terminālu Omniva pakomātu starpniecību, īsziņā saņemtais kods jāievada termināļa sensora ekrānā, to izdarot, skapīša durvis atvērsies, un sūtījumu varēs izņemt. Sūtījumi pakomātā glabājas 7 dienas no īsziņas saņemšanas brīža Jūsu telefonā. Ja 7 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.

Saņemot preci ar Venipak kurjeru servisa starpniecību, piegādes dienā saņemsiet īsziņu uz pasūtījumā norādīto tālruņa numuru. Ja 3 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.

Ievēro! Sakarā ar ārkārtas situāciju valstī saistībā ar "Covid-19" izplatības ierobežošanu, Venipak kurjeram var maksāt tikai ar karti!

Ja pasūtījuma veicējs norāda trešo personu kā preces saņēmēju (piemēram, dāvanas saņēmējs), šī trešā persona pārņem saņēmēja tiesības un atbildību par pasūtījuma bojājumiem un/vai nozaudēšanu pēc preces saņemšanas no kurjera. Apavu veikals nevar anulēt pasūtījumu pēc tam, kad Klients to ir saņēmis (tas nozīmē, ka preces atgriešanas gadījumā 14 dienu laikā pēc saņemšanas, pasta izdevumi netiek kompensēti).

 

Atgriezies uz sākumlapu >> 

 

 

Top