Kā noformēt pasūtījumu

Kā noformēt pasūtījumu

Noformēt pasūtījumu ir ļoti viegli:

1. Izvēlieties piemērotu preci, izmēru un skaitu. Pārliecinieties, ka izvēlējāties pareizo izmēru. Tam Jūs varat izmantot izmēru tabulu. Nolaižamajā izvēlnē “Izmērs” ir norādīti visi dotajā brīdī pieejamie izmēri.

2. Lai pievienotu Jūsu izvēlēto preci grozam, nospiediet pogu “Pievienot grozam”. Nepieciešamības gadījumā grozam pievienotās preces var mainīt vai dzēst. Lai pārskatītu Jūsu grozu, spiediet pogu “Grozs”, kas visu laiku atrodas loga augšējā labajā stūrī.

3. Ja Jums ir atlaižu kupons, ievadiet tā kodu atbilstošā laukā.

4. Kad izvēlējāties piemērotu preci, nospiediet pogu “Noformēt pasūtījumu”, lai pārietu uz nākamo soli.

5. Izvēlieties Jums piemērotāko preces piegādes veidu. Ja Jūs vēlaties saņemt preci pa pastu jeb pakomātā, tad izvēlieties Jums tuvāko Omniva pakomātu. Ja vēlaties preci saņemt savās mājās vai darba vietā, izvēlieties kurjera pakalpojumu.

6. Aizpildiet visus obligātos laukus sadaļā “Klienta dati”.

7. Ja būsiet izvēlējušies piegādes veidu – Omniva pakomātu, Jums būs iespēja apmaksāt pasūtījumu pie sūtījuma izņemšanas, izmantojot bankas karšu maksājumu termināli, kas atrodas turpat pie Omniva vadības paneļa.

Ja būsiet izvēlējušies piegādes veidu – Venipak kurjera piegāde Jūsu norādītajā adresē, tad pasūtījuma apmaksa būs iespējama preces saņemšanas brīdī, maksājot ar karti.

8. Ja visi dati tika ievadīti korekti un Jūs esiet iepazinušies ar pārdošanas nosacījumiem, nospiediet pogu “Veikt pasūtījumu”.

9. Pēc pasūtījuma iesniegšanas, uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīts rēķins, kas vienlaikus apstiprina Jūsu pasūtījuma saņemšanu.

 

Atgriezies uz sākumlapu >> 

Top