Biežāk uzdotie jautājumi

Vai e-veikalā piedavātie produkti ir pieejami arī apskatīt un piemērīt veikalā? 

Jā. Mēs esam pirmie Latvijā, kas saviem klientiem piedāvā pakalpojumu "PASŪTI un PIELAIKO". Pievienojiet grozam 1–5 produktus un kā piegādes izvēlieties “pasūtīt, lai izmēģinātu veikalā”. Preču transportēšana ir bez maksas un pienāks 1-3 darba dienu laikā, par ko tiks saņemta informatīva īsziņa un e-pasts. Mēs sagaidām, ka ieradīsieties uzmērīt produktu 3 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas. Ja produkts ir piemērots, samaksa par tiks veikta veikala kasē, norēķinoties ar karti vai skaidrā naudā.

Ko darīt, ja prece neder?

Preces apmaiņa un atgriešana ir ļoti ātra un viegla, kā arī pirmā preces apmaiņa un atgriešana ir bez maksas. Lai atgrieztu vai nomainītu preci ir nepieciešams aizpildīt preces atgriešanas veidlapu, kas tiek pievienota katram pirkumam un nosūtīt atgriežamo preci mums, izmantojot Omniva termināli vai Venipak kurjera pakalpojumu. Atgriešanas veidlapā ir precīza informācija par to, kā atgriezt preci caur Omniva pakomātu un Venipak kurjeru. Naudu par atgriežamo preci mēs parskaitām ne vēlāk kā 14 dienu laikā, pēc atgrieztās preces saņemšanas. Papildus tam, preci var atgriezt vai apmainīt arī mūsu fiziskajos veikalos, kuri atrodas TC "Sāga"un TC "RĪGA PLAZA".

Kā izvēlēties sev piemērotu apavu izmēru?

Pamācību kā izvēlēties izmēru, atradīsiet zem katra produkta detalizetā apraksta pogas "Kā izvēlēties izmēru?" kur ir izklāstīts par konkrētā produkta izmēru un izmēra izvēles ieteikumiem. 

Cik ātri jūs piegādājat preci? 

Visi produkti kas izlikti pārdošanai e-veikalā ir noliktavā un prece tiek nodota preces piegādātājam tajā pašā vai nākamajā darba dienā. Pie klientiem prece pienāk 1-3 darba dienās.

Vai weekendshoes.lv e-veikalā būs pieejami papildus izmēri un krāsas konkrētajam modelim?

Diemžēl nē, visi pieejamie apavu izmēri un krāsa ir norādītas mūsu e - veikalā. 

Cik maksā piegāde?

Piegāde visā Latvijā:

  • Uz Omniva pakomātu - 2.99€ (pasūtījumam virs 49 eiro - bezmaksas)
  • Ar Venipak kurjeru - 3.99€ (pasūtījumam virs 79 eiro - bezmaksas)
  • Piegāde uz TC Sāga un TC Rīga Plaza WeekendShoes veikalu ir bezmaksas, neatkarīgi no pirkuma summas.
Kādi apmaksas veidi pastāv interneta veikalā?

Par precēm var norēķināties ar pēcapmaksu, priekšapmaksu, kā arī noformējot līzingu. Pēcapmaksa nozīmē, ka prece tiek apmaksāta saņemšanas brīdī. Respektīvi, saņemot preci Omnivas pakomātā jāveic apmaksa uz vietas pašā pakomātā ar bankas karti caur karšu terminālu. Savukārt, ja prece tiek saņemta ar Venipak kurjera starpniecību, tad apmaksa tiek veikta ar karti vai skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī.

Vai turot preces PREČU GROZĀ tās tiek rezervētas? 

Nē. Lai gan preces preču grozā varat turēt neierobežotu laiku, tas nezomē, ka esat veicis preču rezervāciju. Ja pēc kāda laika vēlaties noformēt pasūtījumu līdz galam, taču tas neizdodas, tas nozīmē, ka preces vairs nav pieejamas.

Vai es varu pasūtīt konkrētu preces izmēru? 

Visi pieejamie izmēri ir atrodami weekendshoes mājas lapā. Ja mājas lapā nav pieejams Jūsu vēlamais izmērs, tas nozīmē, ka konkrētā izmēra nav arī pārdošanā.

Vai es varu pieteikt vienlaicīgu preču apmaiņu pa telefonu?

Nē. Ja vēlaties pieteikt vienlaicīgu preču apmaiņu ar kurjera starpniecību, Jums ir jāraksta e-pasts uz [email protected]

Kā es varu noskaidrot sīkāku informāciju par konkrēto preci?

Rakstiet e pastu uz [email protected], norādot Jums interesējošās preces artikulu, izmēru un konkrētu jautājumu. Internetveikala darbinieki sazināsies ar noliktavu un sniegs Jums atbildi e pastā. Konkrēta jautājuma noskaidrošana var aizņemt 2 darba dienas.

Kur es varu iegūt informāciju par sava pasūtījuma statusu pēc preces izsūtūšanas?

Kolīdz prece ir izsūtīta, atbildību par preces piegādi pārņem Omniva vai Venipak kurjeru dienests. Jūs varat sazināties ar Omnivu pa tālruni 27042424 vai zvanīt uz Venipak kurjeru dienestu pa tālruni 6601 6601, kas nodrošina preces piegādi.

Kā rīkoties, ja nestrādā Omnivas atsūtītais atgriešanas kods?

Zvaniet uz Omniva info tālruni 27042424.

Vai atgriežot preci ar Omnivas vai Kurjera starpniecību uz sūtījuma ir jāraksta saņēmēja adrese?

Atgriežot preci ar Omnivas starpniecību tiek saņemta īsziņa ar atgriešanas kodu, kurš ir jāievada Omnivas pakomātā, kad atgriežat sūtījumu. Šajā kodā jau ir norādīta visa nepieciešamā informācija par piegādes adresi.NB! Adrešu karte netiek izpirntēta. Savukārt, nododot sūtījumu Venipak kurjeram, uz paciņas nekas nav jālīmē vai jāraksta. Kurjers pats veic atzīmi, ka prece jānogādā Weekend Eesti.

Kā rīkoties, ja, ievadot atgriešanas kodu Omnivas pakomātā, netiek izprintēta adrešu karte?

Droši lieciet paciņu skapī un veriet durvis ciet. Automatizēta sitēma pēc atgriešanas koda nolasa adresi, uz kuru sūtījums ir jāatgriež.

Vai es varu veikt korekcijas jau noformētā pasūtījumā?

Noformētā pasūtījumā korekcijas nav iespējams veikt. Nekavējoties zvaniet uz informatīvo tālruni 64790947 vai rakstiet e pastu uz [email protected] un, norādot pasūtījuma numuru, lūdziet atcelt pasūtījumu. Ja pasūtījums nav izsūtīts, internetveikala darbinieki anulēs Jūsu pasūtījumu.

Kā piemērot atlaižu kodu?

Atlaižu kodu ir jāievada ATLAIDĒM paredzētā lauciņā. Pirms noformēt pasūtījumu, ejiet uz sadaļu GROZS un spiediet uz lauciņa ATLAIDES. Pirkumam ir iespējams izmantot tikai vienu atlaižu kodu.

Ja vēlos apmainīt preci pret citu izmēru, taču mājaslapā cena ir mainījusies, vai man būs jāpiemaksā?

Ja mājaslapā Jūsu esošās preces cena ir mainījusies, apmainot preci ar vienādu artikula numuru, Jums nav jāpiemaksā.

Vai es varu apmainīt preci pret citu modeli?

Jā. Jūs varat apmainīt esošo preci pret jebkuru citu mājaslapā pieejamo preces modeli. Ja izvēlētā prece ir dārgāka, Jūs piemaksāsiet cenas starpību preci saņemot. Ja lētāka, tad mēs Jums atgriezīsim cenu starpību uz Jūsu norādīto bankas kontu.

Kur var atrast atgriešanas kodu Omnivai?

Atgriešanas kods atrodas Omnivas īsziņā, ko Jūs saņēmāt, kad sūtījums tika ievietots pakomātā no Omnivas puses.

Vai pasūtījumus var apvienot?

Diemžēl nē, šāda iespēja nepastāv sistēmas specifikas dēļ.

Vai ir iespējams anulēt pasūtījumu, ja pasūtījums ir izsūtīts?

Nē, anulēt var kamēr prece atrodas noliktavā, kad sūtījums ir nodots piegādātājam, tad sūtījumu var tikai atgriezt. Lai veiktu sūtījuma atgriešanu, kuru vēl neesat saņēmuši, varat ziņot piegādātājam vai arī mums, nosūtot atbilstošu e-pastu.

Ko darīt ja ir saņemta prece ar defektu?

Uzreiz nofotogrāfēt preci ar defektu un nosūtīt mums e-pastu.

Par atteikšanos pieņemt izsūtītus pasūtījumus!

Ja pasūtījuma piegāde tiek veikta ar Venipak starpniecību, bet kurjeram norādītajā adresē saņēmēju neizdodas atrast vai neizdodas sazināties ar saņēmēju, sūtījums mēģina piegādāt 3 dienas un tad sūtījums tiek atgriezts atpakaļ Weekend Eesti. Omniva pakomātā sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas. Kad atlikušas pāris dienas līdz uzglabāšanas termiņa beigām, saņēmējam tiek nosūtīta atgādinājuma SMS. Ja septiņu dienu laikā sūtījums no pakomāta netiek izņemts, tas tiek nosūtīts atpakaļ Weekend Eesti.

Kādai ir jābūt pasūtījuma minimālajai summai, lai varētu noformēt līzingu?

Līzingu var noformēt sākot no 69 eiro.

Ja pasūtījums ir saņemts ar Omniva vai Venipak kurjera starpiecību, vai ir iespēja to atgriezt TC Sāga vai TC Rīga Plaza WeekendShoes veikalā?

Jā, iepriekš lūgums laicīgi aizpildīt apmaiņas un atgriešanas veidlapu, ko saņēmāt kopā ar preci.

Ja pasūtījums ir izņemts TC Sāga vai TC Rīga palaza WeekendShoes veikalā, vai preci var atgriezt izmantojot Omniva vai Venipak kurjera starpniecību?

Nē, šajā gadījumā preci var atgriezt tikai TC "Sāga" un "Rīga Plaza" WeekendShoes veikalā.

Atgriezies uz sākumlapu >>

Top